Kako biti siguran/a da je narudžba zaprimljena?

S obzirom da ponekad se znaju javiti poteškoće prilikom slanja narudžbe fotopuzzli, ovdje ćemo Vam istaknuti što je važno kako bi bili sigurni da je Vaša narudžba zaprimljena.

Ponekad se dogodi da narudžba fotopuzzli nije zaprmljena iz raznih razloga, a dva najčešća su: ili su slike prevelike (imaju puno MB) ili imamo određenih poteškoća sa serverom.

Ukoliko imate problema sa ispunjavanjem formulara, Vašu narudžbu možete poslati i direktno na e-mail: puzzle(at)puzzle-shop.com.hr

 

Nakon što ispunite formular za narudžbu puzzli, označite kako prihvaćate Uvjete i označite u polju Provjera “Nisam robot” potrebno je stisnuti tipku na dnu stranice Pošalji i pričekati.

Ponekad treba pričekati i malo duže vremena da se slike učitaju.

Nakon što je narudžba uspješno poslana, pojaviti će se web stranica zahvale koja izgleda ovako:

 

Nakon što se pojavi ekran zahvale, automatski će Vas za 10ak sekundi preusmjeriti na Naslovnicu.

Potom provjerite navedenu e-mail adresu, budući da na svaku uspješno zaprimljenu narudžbu stigne odgovor slijedećeg sadržaja:

Ukoliko i dalje niste sigurni da li Vaša narudžba zaprimljena, uvijek nas možete kontaktirati putem e-maila: puzzle(at)puzzle-shop.com.hr i provjeriti da li smo zaprimili Vašu narudžbu.

x

Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost ove stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

 

Postavke privatnosti
Ime Omogućeno
Tehnički kolačići
Kako bi mogli koristiti ovu stranicu, koristimo slijedeći obavezni kolačić: wordpress_test_cookie.
Kolačići
Koristimo kolačiće radi boljeg korisničkog iskustva.
Google Analytics
Pratimo anonimne korisničke podatke kako bismo poboljšali našu web stranicu.
Facebook
Koristimo Facebook kolačiće kako bi pratili poveznice sa društvenom mrežom