Contact Us

Kontakt

Klikni ovdje

Kako biti siguran/a da je narudžba zaprimljena?

S obzirom da ponekad se znaju javiti poteškoće prilikom slanja narudžbe fotopuzzli, ovdje ćemo Vam istaknuti što je važno kako bi bili sigurni da je Vaša narudžba zaprimljena.

Ponekad se dogodi da narudžba fotopuzzli nije zaprmljena iz raznih razloga, a dva najčešća su: ili su slike prevelike (imaju puno MB) ili imamo određenih poteškoća sa serverom.

Nakon što ispunite formular za narudžbu puzzli, označite kako prihvaćate Uvjete i označite u polju Provjera “Nisam robot” potrebno je stisnuti tipku na dnu stranice Pošalji i pričekati.

Ponekad treba pričekati i malo duže vremena da se slike učitaju.

Nakon što je narudžba uspješno poslana, pojaviti će se web stranica zahvale koja izgleda ovako:

 

Nakon što se pojavi ekran zahvale, automatski će Vas za 10ak sekundi preusmjeriti na Naslovnicu.

Potom provjerite navedenu e-mail adresu, budući da na svaku uspješno zaprimljenu narudžbu stigne odgovor slijedećeg sadržaja:

Ukoliko i dalje niste sigurni da li Vaša narudžba zaprimljena, uvijek nas možete kontaktirati putem e-maila: info@puzzle-shop.com.hr i provjeriti da li smo zaprimili Vašu narudžbu.

x

Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost ove stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

 

Postavke privatnosti
Name Enabled
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie.
Cookies
We use Cookies to give you a better website experience.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
Facebook
We use Facebook to track connections to social media channels.